Google Reklam Ajansı
Gmail Reklamları
Gmail reklamları, hedeflediğiniz kitleye Gmail reklam alanlarında ulaşmanızı sağlar.
- 400+ Marka
- 50+ Farklı Sektör
- Düzenli Raporlama
- Markaya Özel Yol Haritası
- Yeni Müşterilere Ulaşma
- 3 Ayda %80+ Büyüme
Gmail reklamları, hedeflediğiniz kitleye Gmail reklam alanlarında ulaşmanızı sağlar.
Gmail reklamlarında kendi hedef kitlenizin mail datasını da kullanabilirsiniz. CSV dosyasına eklediğiniz mail adreslerine reklamlarınızı gösterebilirsiniz.
Hedef kitlenizin yaş grubunu ve cinsiyetini de seçebilmeniz mümkün. Örneğin sadece kadınlara yönelik ürünler seçiyorsanız reklamlarınızı sadece kadın kullanıcılara ulaştırabilirsiniz. Anahtar kelimeler ve etiketlerin yanı sıra ilgi alanı seçimiyle de hedef kitlenizi daraltabilirsiniz.
Gmail reklamlarında diğer reklam modellerindeki gibi anahtar kelimeler, etiketler eklenebilir. Bu etiketlerle ilgili kullanıcılar reklamınızı görecektir. Gmail reklamları açarken dile göre de hedefleme yapabilirsiniz. Global boyutta reklam açacaksanız, her ülkeye göre farklı dilde reklam yayınlayabilirsiniz.
Gmail reklamlarında belirli meslek gruplarına ulaşabilirsiniz. Örneğin, insan kaynakları uzmanlarına yönelik reklam oluşturmak istiyorsanız sadece bu meslekteki kullanıcıları seçerek gereksiz bütçe harcamanın önüne geçebilirsiniz. Şehir, ülke, semt veya bölgelere göre belirli bir yerde ve çevresinde yaşayan Gmail kullanıcılarına ulaşabilirsiniz.
2016 verilerine göre dünya çapında hemen hemen 350 milyonun üzerinde aktif Gmail kullanıcısı yer alıyor. Rakamlar bu kadar yüksekken markanızı, ürün veya hizmetlerinizi Gmail reklamları ile kullanıcılara ulaştırmak ister misiniz? Gmail reklamları ile rakiplerinizin mail listesindeki kişilere ulaşabilirsiniz. Gmail Sponsored Promotions olarak da bilinen Gmail reklamları, Google Ads reklamları arasında yer alan ve markaların Gmail kullanıcılarını hedefleyerek yaptıkları reklam çalışmalarıdır. Gmail hesaplarında sağ veya üst tarafta görülmektedir. Tanıtımlar kısmında “reklam” ibaresi ile mail olarak da gönderilebilen Gmail reklamları, markaların son yıllarda en çok tercih ettiği reklam alanlarındandır. Gmail kullanıcılarına ulaştıracağınız reklamınız sadece metinden ibaret olmak zorunda değil. Görsel, video, gif ve form şeklinde de olabilir. Bu reklam modelinde kullanıcıları web sitenizi ziyaret etmeye, sizi aramaya, form doldurmaya, işletmenizin adresini öğrenmeye yönlendirebilirsiniz.