Google Görüntülü (GDN) Reklam Ajansı

GDN Reklamları

Google görüntülü reklam ağında reklamlarınızı Google’ın anlaşmalı olduğu 2 milyondan fazla web sitede yayınlatabilirsiniz.

  • 400+ Marka
  • 50+ Farklı Sektör
  • Düzenli Raporlama
  • Markaya Özel Yol Haritası
  • Yeni Müşterilere Ulaşma
  • 3 Ayda %80+ Büyüme
gdn-reklamlari-2

Detaylı Hedefleme

Sosyal medya yönetiminde ilk adım olarak marka ve sektör analizi çıkarıyoruz. Sektördeki markaların sosyal medya platformlarında nasıl performans gösterdiklerini değerlendiriyoruz.

Tıklama Başı Maliyet

Hedef kitleniz reklama tıklamadığı sürece maliyet ödemezsiniz. Ayırdığınız bütçe sadece reklama tıklandığında azalır.

Farklı Platformlar

Bu reklam modelinde hedef kitlenize web site, mobil uygulamalar, Youtube ve Gmail'den ulaşabilirsiniz.

Remarketing

Yeniden Pazarlama olarak bilinen bu özellik sayesinde, web sitenizi ziyaret eden kullanıcılar farklı siteleri ziyaret ettiğinde sizin reklamınızı görür.

Etkileyici Görsellerle Kullanıcılara Seslenin

Google Display Network (GDN) Reklamları

GDN reklamları, Google reklamları içinde yer alan görüntülü reklam ağıdır. Arama ağı reklamlarıyla kıyaslayacak olursak arama reklamları metin içerikliyken, GDN reklamları görsel içeriklidir. Etkileyici bir görsel ve görsel üzerine yazılabilecek vurucu bir metin ile hedef kitleye ulaşabilmek mümkün. Üstelik bu reklamların yayınlanması için reklamveren markanın ait olduğu sektör ve hedef kitlenin dolaştığı web siteler seçilir. GDN reklamları ile marka bilinirliğini artırabilir, aynı zamanda ürün ve hizmetlerinizin satış oranını yükseltebilirsiniz.

Detaylı Hedef Kitle Belirlemesiyle Potansiyel Müşterilerinize Seslenin!

Google AdWords reklamları içinde en çok tercih edilen reklam modellerinden biri olan GDN reklamları ile hedef kitlenizi belirleyebilirsiniz. Örneğin, sadece İstanbul’da yaşayanlara hizmet veren bir markaya sahipseniz hedef kitle belirlemesi buna göre yapılır, reklamlarınız sadece İstanbul’daki kullanıcılara gösterilir. Maliyetinin düşük olması ve dönüşüm oranının yüksek olması sebebi ile Google görüntülü reklamları gün geçtikçe daha popüler hale geliyor. Google görüntülü reklam ağı ile ilgili rakamsal veriler de bu reklam modelinin ne kadar etkili olduğunu ortaya koyuyor. Araştırma sonuçlarına göre Google reklamları dünyadaki internet kullanıcılarının %90'nına ulaşıyor, her ay 1 milyardan fazla kullanıcıya 1 trilyonun üzerinde reklam gösteriyor.

GDN Remarketing ile Web Sitenizi Ziyaret Eden Kullanıcılara Ulaşın

Remarketing, tarayıcı çerezlerine bağlı olarak çalışan bir sistemdir. Bu sisteme göre web siteye gelen kullanıcıların tarayıcısına bir kod bırakılır. Özetle siteye gelen kullanıcıların kaydının alınması ve reklam çalışmasında bu kullanıcıların hedeflenmesidir. Google reklamlarından web sitenizi ziyaret eden kullanıcılar, sitenizi gezip çıktıktan sonra internette girdikleri tüm sitelerde markanızın reklamını görürler. Kullanıcıların marka bilincini artırmaya ve potansiyel müşterilere seslenmeyi sağlar. Bu özellikle açılan reklamların satışa dönme oranı oldukça yüksektir.

Sosyal Medya Danışmanı Olduğumuz Markalar