GDN Reklamları

GDN Reklamları

GDN reklamları, Google reklamları içinde yer alan görüntülü reklam ağıdır. Arama ağı reklamlarıyla kıyaslayacak olursak arama reklamları metin içerikliyken, GDN reklamları görsel içeriklidir. Etkileyici bir görsel ve görsel üzerine yazılabilecek vurucu bir metin ile hedef kitleye ulaşabilmek mümkün. Üstelik bu reklamların yayınlanması için reklamveren markanın ait olduğu sektör ve hedef kitlenin dolaştığı web siteler seçilir. Google görüntülü reklam ağında reklamlarınızı Google’ın anlaşmalı olduğu 1 milyondan fazla web sitede yayınlatabilirsiniz. GDN reklamlarıile marka bilinirliğini artırabilir, aynı zamanda ürün ve hizmetlerinizin satış oranını yükseltebilirsiniz.

GDN reklamları
GDN reklamları

Detaylı Hedef Kitle Belirlemesiyle Potansiyel Müşterilerinize Seslenin!

Google AdWords reklamları içinde en çok tercih edilen reklam modellerinden biri olan GDN reklamlarıile hedef kitlenizi belirleyebilirsiniz. Örneğin, sadece İstanbul’da yaşayanlara hizmet veren bir markaya sahipseniz hedef kitle belirlemesi buna göre yapılır, reklamlarınız sadece İstanbul’daki kullanıcılara gösterilir. Maliyetinin düşük olması ve dönüşüm oranının yüksek olması sebebi ile Google görüntülü reklamları gün geçtikçe daha popüler hale geliyor. Google görüntülü reklam ağı ile ilgili rakamsal veriler de bu reklam modelinin ne kadar etkili olduğunu ortaya koyuyor. Araştırma sonuçlarına göre Google reklamları dünyadaki internet kullanıcılarının %90’nına ulaşıyor, her ay 1 milyardan fazla kullanıcıya 1 trilyonun üzerinde reklam gösteriyor.

GDN Reklamları Remarketing Nedir?

Remarketing, tarayıcı çerezlerine bağlı olarak çalışan bir sistemdir. Bu sisteme göre web siteye gelen kullanıcıların tarayıcısına bir kod bırakılır. Özetle siteye gelen kullanıcıların kaydının alınması ve reklam çalışmasında bu kullanıcıların hedeflenmesidir.

GDN Reklamları ile Web Sitenizi Ziyaret Eden Kullanıcılara Ulaşın

Google reklamlarından web sitenizi ziyaret eden kullanıcılar, sitenizi gezip çıktıktan sonra internette girdikleri tüm sitelerde markanızın reklamını görürler. Kullanıcıların marka bilincini artırmaya ve potansiyel müşterilere seslenmeyi sağlar. Bu özellikle açılan reklamların satışa dönme oranı oldukça yüksektir.

Tıklama Başı Maliyet Modeliyle Düşük Bütçe, Etkili Dönüş!

Google reklamları içinde en çok tercih edilen modellerden olan GDN reklamları tıklama başı maliyet sistemiyle çalışır. Bu sayede hedef kitleniz reklama tıklamadığı sürece maliyet ödemek durumunda kalmazsınız. Ayırdığınız bütçe sadece reklama tıklandığında azalır.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (88 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: 5,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...