Nisan 10, 2018 in Dijital Pazarlama, Reklam

Instagram Reklam Modelleri Arasından En Doğrusunu Seçin

Instagram reklam modelleri arasından markanıza ve stratejinize uygun olanı seçmeniz gerektiğini biliyor muydunuz? Her gün 400 milyon kişi Instagram kullanıyor. Bu kadar çok kullanıcının olduğu yerde markaların reklam stratejilerini Instagram’a kaydırmaları kaçınılmaz oldu. Peki, Instagram reklam modelleri nelerdir ve reklam çalışması için en doğru reklam modeli nasıl seçilir?

Instagram Reklam Modelleri

Tanıtıcı Görsel Reklamları (Görsel Öne Çıkarma) 

Sponsorlu reklam olarak da bilinen tanıtıcı görsel reklamları en çok kullanılan Instagram reklam modellerinden. Markanızı bir görsel ile tanıtma imkanı sunan bu reklam modeli kullanıcıların ana sayfalarında gözüküyor. Bu reklam çalışmalarında reklamın altına mesaj gönderme, arama veya web siteye yönlendirme butonu eklenebiliyor.

Video Öne Çıkarma Reklam Modeli

Instagram reklam kampanyalarında markalar görsel yerine video tercih edebilir. Bunu video reklam modeli ile yapabilmek mümkün. Bu Instagram reklam modelinde de buton ekleme özelliği var. Reklama tıklayan kişiyi web sitenize, arama yapmaya, yol tarifi almaya, mail/mesaj atmaya veya uygulama indirmeye yönlendirebilirsiniz.

Çoklu Görsel Reklamları

Instagram reklamları sürekli olarak yenileniyor, yeni modeller ortaya çıkıyor. Çoklu görsel reklamlar da bunlardan biri. Birden fazla görseli hedef kitleye ulaştırma imkanı sunan bu Instagram reklam modelinde kaydırma yöntemiyle diğer görselleri incelemek mümkün. Kampanyaya uygun bir buton ile kullanıcıları eyleme yönlendirmek de mümkün.

Uygulama İndirme Reklamları

Mobil uygulamaların dijital pazarlama stratejilerinin başında bu Instagram reklam modeli geliyor. Belirlenen hedefe ulaştırılan reklamlara uygulama indirme butonu eklenebiliyor. Bu sayede insanlar tek tıkla uygulamanızı indirebilirler, uygulamanızın pazarlamasını çok düşük maliyetle yapmış olursunuz.

Instagram Stories Reklamları

Instagram Stories reklamları hikaye reklamları olarak da bilinir. Story reklamları Instagram’ın en yeni reklam modelidir. Bu reklamla Instagram’ın hikayeler kısmında markanızın tanıtıcı reklamını “sponsorlu olarak” yayınlayabilirsiniz. Instagram hikaye reklamlarıyla ilgili yazdığımız Instagram Reklam Hedef Kitle Nasıl Belirlenir? yazı da ilginizi çekebilir.

Instagram Reklam Nasıl Açılır?

Digital Kafalar olarak bütün Facebook reklamları, Instagram reklamları ve Google reklam çalışmalarınızı yürütüyoruz. Reklam kampanyası oluşturma, tasarım-içerik oluşturma, strateji belirleme, reklam hedef kitle belirlenmesi, reklam yayını, reklam takibi ve raporlanması süreçlerinden sorumluyuz. Bizimle iletişime geçerek düşük maliyet ile Instagram’da adınızı duyurabilirsiniz.