Haziran 19, 2018 in Dijital Pazarlama, Reklam

Neden İnternet Reklamları Kullanmalısınız?

İnternet reklamları artık her birimizin odak noktası haline gelmiş durumda. Bu yazımızda internet reklamlarını neden kullanmanız gerektiğini ele aldık.. Potansiyel müşteriler de artık dijital reklamlar ile dijitalde bilinir hale gelmek istiyor. Bu durumda da internet reklamcılığı önemli bir noktada duruyor.

İnternet Reklamları

Dijital reklamlar markaların internet üzerinde daha fazla hedef kitleye ulaşabilmeleri için en doğru adrestir. İnternet reklamcılığı markaların, firmaların satışlarını arttırmaktan, marka ve ürünlerin bilinirliğini geliştirmeye kadar birçok fırsat sunar müşterilere..

İnternet mecrasının doğrudan etkileşim, tepki alabildiğimiz bir reklam ortamı olduğunu; gösterimleri, tıklamaları ve geri dönüşleri birebir ölçebildiğini, kampanyaları optimize etmeyi ve yatırımın geri dönüşünü  maksimum düzeye çıkarmayı sağladığını bilmeyen kalmadı.

Peki asıl konumuza gelelim “Neden internet reklamcılığı kullanmalısınız?”

1.Mobil İnternet

Mobil interneti dünyada kullanmayan çok az bir kesim kaldı. Her geçen yıl büyüyerek gelişmekte ve dolasıyla tüketiciler mobil interneti her şey için kullanmaktadır. Haliyle reklam verenler, işletmeler,
markalar internet devrinin potansiyelini avantaja çevirebilmek adına internet reklamları için yatırım yapıyorlar.

2.Erişim

İnternet reklamcılığı, gelişmiş hedefleme yöntemleriyle bu geniş kitle içerisinde özel ilgi alanlarına göre hedeflenebilir ve doğru kişiye ulaşmada yolunuzu kolaylaştırabilir.

3.Markalaşma

İnternet reklamcılığında etkileşim ve erişim oldukça fazla olduğu için hedef kitleye ulaşılabilirlik oldukça kolay.
Markalar internet reklamları sayesinde markalaşma stratejilerine uzun vadeli ve olumlu geri dönüşler elde edebilirler.

4.Ölçülebilirlik

İnternetin en önemli özelliği , reklam verenin internet üzerinde verdiği reklamları detaylı olarak değerlendirip, ölçebilmesidir. Bu da reklamlarınızın başarılı olup olmadığını öngörmenize olanak sağlar.

5.Bütçe

İnternet reklamı diğer reklam mecralarına göre maliyet olarak daha düşük bütçeye yapılabilir. Dolayısıyla bu da reklam verenlerin bu mecraya daha fazla yatırım yapmasına olanak sağlıyor. Dolayısıyla internet reklamlarının düşük maliyet ile yüksek geri dönüşlerin elde edilmesini sağlar.

İnternet oldukça geniş skalası olan bir mecra olduğu için hedef kitlenin ne aradığını iyi bilmek ve bu doğrultuda strateji geliştirmek gerekir. Mesela Arama motoru pazarlaması (SEM) ve arama motoru optimizasyonu (SEO) sayesinde ürün ya da hizmeti arayan kişinin karşısına direkt çıkılabiliyor. Her geçen gün teknolojinin her yanımızı sarmış olmasıyla çoğu işimizi internette görmemize bakılırsa gelecek şüphesiz internet üzerinden işleyecek diyebiliriz.