Arama Ağı Reklamları

Arama Ağı Reklamları

Arama Ağı Reklamları ile Müşterilerinize Bir Google Araması Kadar Yakın Olun

Arama ağı reklamları, Google AdWords reklamları içerisinde en çok tercih edilen reklam modellerinden biridir. Google arama sonuçlarında gösterilen, sadece metin içerikli reklamlardır. Belirlenen anahtar kelimeleri içeren terimlerle Google araması yapıldığında, arama sonucu sayfalarında reklam gösterilir.

Arama ağı reklamlarında sadece metin bulunmaktadır. Görüntü kullanabilmenizi sağlayan Google Adwords reklam modeli GDN reklamlarıdır. Arama ağı reklamlarında markayla ve sektörle alakalı, istediğiniz kelimeleri hedefleyebilirsiniz. Reklamların gösterilmesini istediğiniz anahtar kelimelerin yanı sıra negatif anahtar kelimeleri de seçebilmeniz mümkün. Böylelikle verdiğiniz reklamın gereksiz aramalarda çıkmamasını sağlayabilir, reklam harcamalarınızı düşürebilirsiniz.

Arama Ağı Reklamları

Detaylı Hedef Kitle Belirleyebilirsiniz

Google arama reklamlarında hedef kitle ve anahtar kelime belirlemesinin yanı sıra tarih, saat, konum, yeniden pazarlama özellikleri de mevcut. Google arama ağı reklamları bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlarda görülür.

Google Arama Ağı Reklamları Ölçülebilir Özelliğe Sahip

Google arama ağı reklamlarının en büyük avantajı detaylı performans analizi yapılabilmesidir. Digital Kafalar olarak markanızın Google reklam çalışmalarını yürütüyor, günlük-haftalık-aylık bazda rapor sunuyoruz.

Google reklam ajansları markalar için arama ağı reklamlarını yayınlar, süreci yönetirler. Başarılı bir Google reklam yöneticisi tarafından yayınlanan arama ağı reklamları size kısa sürede reklama ayırdığınız bütçeden daha fazlasını kazandıracaktır.

Google Reklamlarında Bütçenizi Aşmazsınız

Google Adwords reklamları içinde yer alan Google arama motoru reklamlarında ek maliyet ödemenize gerek kalmaz. Belirlediğiniz günlük bütçenin dışına çıkmadan, mevcut bütçenizle etkili çalışma planlanır. Google Adwords reklamları web sitenizin Google ilk sayfa sonucunda çıkmasını sağlar. Eğer “Google ilk sırada çıkmak" gibi bir hedefiniz varsa Google arama reklamları ile bu hedefinize ulaşabilirsiniz.

Google Adwords reklamları arasında en çok kullanılan reklam modellerinin başında arama ağı reklamı gelmektedir. Bu reklam modeli sayesinde markanıza ulaşmasını istediğiniz hedef kitleyi belirleyebilirsiniz.

Digital Kafalar Arama Ağı Reklam Çalışması

Digital Kafalar bünyesinde çalışan Google reklam yöneticisi ve ekibi, markanızın hedeflediği kitleyi analiz eder. Bu hedef kitlenin Google aramalarına hangi kelimeleri yazdığını tespit eder ve bu kelimeler arasında en popüler olanları markanız için kullanır. Yayınlanması planlanan reklamlarınız belirlenen anahtar kelimelerin arama sonuçlarında kullanıcıların karşısına çıkacaktır. Örneğin, online alışveriş sitesine sahipseniz ve internetten satış yapmak istiyorsanız sattığınız ürünleri ve hedef kitlenizi inceliyoruz. “Online alışveriş", “online giyim", “alışveriş" gibi anahtar kelimelerde ilk sırada reklamınızın yer almasını sağlayarak size hedeflediğiniz bütçe dahilinde yeni müşteriler kazandırıyoruz.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (96 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: 5,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...