Facebook Reklamları

Facebook Reklamları

Ülkemizde bir gün içerisinde 28 milyon kişi Facebook’u ziyaret ediyor.

TUİK, Facebook’un Türkiye’de en çok kullanılan sosyal medya platformu olduğunu açıkladı. Ülkemizde bir gün içerisinde 28 milyon kişi Facebook’u ziyaret ediyor. Kullanıcı sayısının bu kadar yüksek olması markalar için büyük bir avantaj sağlıyor. Pek çok marka Facebook’u hedef kitlesine seslenmek için kullanıyor. Doğru hedef kitle belirlemesi yapıldığında Facebook, pazalama sahası olarak kullanılabilir. Üstelik geleneksel medyaya oranla çok daha düşük bütçeyle daha etkili geri dönüş alabilmek mümkün.

Facebook reklamları için gereksiz yere bütçe harcamamak adına profesyonel bir Facebook reklam ajansından destek almalısınız. Digital Kafalar olarak sektörünüzde lider marka olmanız için dijital dünyada akıllıca adımlar atmanıza yardımcı olabiliriz.

Facebook Reklam Modelleri

Facebook’ta tıpkı Instagram reklamlarında olduğu gibi hem video hem görsel hem de çoklu görsel reklamları kullanılabiliyor.

Video Görüntülemeleri

Günümüzde video içerikler hem yazılı hem de görsel içeriklerden daha çok ilgi çeker hale geldi. Yakın gelecekte de bu ilgi artacak gibi görünüyor. Bu sebeple Facebook video reklam modeli oluşturdu ve pek çok marka bu reklam modeli ile hedef kitlesine ulaşmayı hedefliyor.

Video Reklamlar ile Güçlenin

Facebook reklamları içinde en çok tercih edilen modellerden biri olan video reklamlar maksimum 4 dakika uzunluğa sahip olabiliyor. Video izlenme oranları incelendiğinde kısa videoların (ortalama 15 saniye) uzun videolara göre daha çok izlendiği görülmüştür. Bu sebeple reklama verilecek video fazla uzun olmamalı, hedef kitleye iletilecek mesaj net bir şekilde anlatılmalıdır.

Facebook Reklamları ile Hedef Kitlenizi Yönlendirin

Video reklam modeli ile belirlediğiniz hedef kitleyi mesaj atmaya, aramaya, yol tarifi almaya, web sitenizi ziyaret etmeye veya alışveriş yapmaya yönlendirebilmeniz mümkün.

Teklif Alımları

Fırsatlar, indirimler, kampanyalar! İşletmenizin yaptığı tüm teklifleri teklif reklamları ile potansiyel tüketicilere duyurabilirsiniz. Özellikle e-ticaret markaları tarafından tercih edilen bu reklam modeli hedef kitleyi alışverişe teşvik etme imkanı sunuyor.

Facebook Reklamları ile Satışınızı Artırabilirsiniz

Facebook hesabınız adına paylaşacağınız tekliflerle insanları mağazanıza veya internet sitenize çekebilir, ürün veya hizmetlerinizin satışını artırabilirsiniz.

Bu reklam modelinde teklifi kaydeden kullanıcılara, teklif süresi bitmek üzereyken hatırlatıcı bildirim gönderilir. Teklifin içerisine indirim kodu veya barkod, QR kod eklenebilir.

Sayfa Beğeni Reklamları

Etkili bir görsel, kısa ve net bir mesaj, sayfayı beğendirmeye yönlendiren bir beğeni butonu… Özellikle yeni açılan Facebook sayfaları için tercih edilen bu reklam modeli ile organik takipçi kazanabilir, mevcut sayfanızın takipçi-hayran sayısını da artırabilirsiniz.

Sayfa beğeni reklamları Facebook Haber Kaynağı, Mobil Haber Kaynağı ve Facebook Sağ Sütun’da hedef kitleye ulaştırılır. Yaş, cinsiyet, konum, ilgi alanları ve demografik özelliklere göre markanın sayfasını beğenebilecek potansiyel hedef kitle belirlenir.

begeni reklami
gonderi etkilesim reklamı

Gönderi Etkileşim Reklamları

Bu reklam modelinde Facebook sayfasında paylaşılan gönderiler öne çıkarılır. Markanızı tanıtıcı içerikler, kampanyalar veya yüksek etkileşim alacağı öngörülen diğer gönderiler reklam olarak yayınlanabilir. Bu reklam modeli ile hedef kitlenizin hangi içerikleri beğenip beğenmediğini görebilir, beğeni-yorum-paylaşım istatistiklerine göre detaylı ölçümleme yapabilirsiniz.

Gönderi Öne Çıkarma

Markanızla ilgili gelişme ve haberleri hedef kitlenize duyurmak için en ideali gönderi öne çıkarma reklamlarıdır. Gönderi paylaşıldıkça reklam dışı etkileşim de kazanmanızı sağlar ve böylece daha çok kişiye erişmiş olabilirsiniz.

Etkinlik Yanıt Reklamları

Etkinlik tanıtımını yapmak, etkinliği daha fazla kişiye duyurmak ve katılımı artırmak için tercih edilen Facebook reklam modelidir. Yaş, cinsiyet, ilgi alanları, konum ve demografik özelliklere göre etkinliğinizi görmesini istediğiniz kitleyi belirlemek mümkün. Etkinliğe katılan kullanıcıların Facebook takvimlerine otomatik olarak eklenir. Etkinlik için bilet satışı yapılıyorsa reklamla hedeflenen kullanıcılar bilet satın alması için internet sitesine veya bilet satış noktalarına yönlendirilebilir. Reklam sonunda kaç kullanıcının geri dönüş yaptığını, katılım sayısını görebilmek de mümkün.

1455806967_223
Düşük Maliyet
Facebook reklamları geleneksel medya reklamlarına oranla daha düşük maliyetlidir.
1458085558_targeting
Hedef Kitle
Facebook reklam modelleri yaş, cinsiyet, konum, ilgi alanları ve demografik özelliklere göre hedef kitle belirleme imkanı sunar.
1458081750_hierarchy
Ölçümlenebilme
Reklam sonuçları pek çok kategoriye göre detaylı olarak ölçümlenebiliyor, istatistikler halinde görülebiliyor.
1457125817_display_device_ads_advertising_advertisement_seo_tool_optimization
Yüksek Etki
Facebook reklamları markanızın bilinirliğini sağladığı gibi ürün ve hizmetlerinizin satışını artırmanıza da yardımcı olur.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (58 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: 5,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...