Facebook Reklam Ajansı
Facebook Reklamları
43 Milyon Potansiyel Müşteriniz Var, Onlara Facebook Reklamları ile Ulaşalım!
- 400+ Marka
- 50+ Farklı Sektör
- Düzenli Raporlama
- Markaya Özel Yol Haritası
- Yeni Müşterilere Ulaşma
- 3 Ayda %80+ Büyüme
43 Milyon Potansiyel Müşteriniz Var, Onlara Facebook Reklamları ile Ulaşalım!
Sosyal medya yönetiminde ilk adım olarak marka ve sektör analizi çıkarıyoruz. Sektördeki markaların sosyal medya platformlarında nasıl performans gösterdiklerini değerlendiriyoruz.
Markanızın sosyal medya hesapları için özgün, ilgi çekici ve yaratıcı içerikler üretiyoruz. Hem görsel hem video içeriklerle sosyal medya sayfalarınızı kullanıcıların ilgisini çekecek şekilde düzenliyoruz.
Markalar için yaratıcı fikir ve stratejilerle kampanya planlar ve uygularız.. Doğru ve etkili reklamlar ile hesaplarınızda daha çok kullanıcıya ulaşmanız için çalışıyoruz.
Haftalık ve aylık bazda size tüm etkileşimleri ve istatistikleri raporluyoruz.
Facebook reklamları ile markalar tüketiciye daha kolay ulaşıyor, satış performansları yükseliyor. Kullanıcı sayısının bu kadar yüksek olması markalar için büyük bir avantaj sağlıyor. Pek çok marka Facebook’u hedef kitlesine seslenmek için kullanıyor. Doğru hedef kitle belirlemesi yapıldığında Facebook, pazarlama sahası olarak kullanılabilir. Üstelik geleneksel medyaya oranla çok daha düşük bütçeyle daha etkili geri dönüş alabilmek mümkün.
Facebook reklamları için gereksiz yere bütçe harcamamak adına profesyonel bir Facebook reklam ajansından destek almalısınız. Digital Kafalar olarak sektörünüzde lider marka olmanız için dijital dünyada akıllıca adımlar atmanıza yardımcı olabiliriz.
Facebook Reklamları ile Hedef Kitlenizi Yönlendirin Facebook reklam modelleri ile belirlediğiniz hedef kitleyi mesaj atmaya, aramaya, yol tarifi almaya, web sitenizi ziyaret etmeye veya alışveriş yapmaya yönlendirebilmeniz mümkün.
Facebook’ta tıpkı Instagram reklamlarında olduğu gibi hem video hem görsel hem de çoklu görsel reklamları kullanılabiliyor. Günümüzde video içerikler hem yazılı hem de görsel içeriklerden daha çok ilgi çeker hale geldi. Yakın gelecekte de bu ilgi artacak gibi görünüyor. Bu sebeple Facebook video reklam modeli oluşturdu ve pek çok marka bu reklam modeli ile hedef kitlesine ulaşmayı hedefliyor.
Etkili bir görsel, kısa ve net bir mesaj, sayfayı beğendirmeye yönlendiren bir beğeni butonu… Özellikle yeni açılan Facebook sayfaları için tercih edilen bu reklam modeli ile organik takipçi kazanabilir, mevcut sayfanızın takipçi-hayran sayısını da artırabilirsiniz. Yaş, cinsiyet, konum, ilgi alanları ve demografik özelliklere göre markanın sayfasını beğenebilecek potansiyel hedef kitle belirlenir. Bu reklam modelinde Facebook sayfasında paylaşılan gönderiler öne çıkarılır. Markanızı tanıtıcı içerikler, kampanyalar veya yüksek etkileşim alacağı öngörülen diğer gönderiler reklam olarak yayınlanabilir. Bu reklam modeli ile hedef kitlenizin hangi içerikleri beğenip beğenmediğini görebilir, beğeni-yorum-paylaşım istatistiklerine göre detaylı ölçümleme yapabilirsiniz.
Facebook reklam modelleri içinde yer alan bağlantı tıklama reklamları; kullanıcıları web sitenize ya da farklı bir hedefe yönlendirebileceğiniz reklam modelidir. Reklamlarınızı Messenger'a veya Whatsapp hattınıza yönlendirebilmeniz mümkün. Doğru strateji ve uygulama ile düşük maliyetle yüksek geri dönüş alabileceğiniz bir reklam modeli. Reklam kreatifinde görsel, video veya çoklu görsel kullanılabilir. Bu reklamda Şimdi Alışveriş Yap, Daha Fazla Bilgi Al, Kaydol, Şimdi Rezervasyon Yap gibi CTA'lar eklenebilir.
Dönüşümler, Katalog Satışları ve Mağaza Trafiği olmak üzere üç ayrı alt modeli bulunan bu reklam modeli, işletmenizde satış yapmak veya kayıt toplamak için idealdir. Facebook Piksel kurulumu sonrasında web sitenize giden trafik analiz edilir ve bu bilgiler kullanılarak ziyaretçilerinize benzer kullanıcılara reklam ulaştırılır. Şu dönüşümleri ekleyebilirsiniz; İçerik görüntüleme, sepete ekleme, arama, alışveriş, satış başlatma, ödeme bilgileri ekleme, potansiyel müşteri, kaydı tamamlama. Reklam dönüşümleri panel üzerinden takip edilebilir ve reklam bu dönüşüm oranlarına göre optimize edilebilir. Sayfa görüntülemeleri, ürün satışı, aramalar veya mesaj gibi yönlendirmeler yapılabilir.
Facebook Reklamları hakkında merak ettiklerinizi yanıtlayalım.
Facebook reklam ajansı sizin için reklam kampanyasını planlar. Tasarım ve içerikleri hazırlar. Reklam analizlerinin yapılması ve reklamın doğru strateji ile doğru zamanlarda yayınlanması, reklamın takibi ve raporlanması konularından sorumludur. Düzenli takip ve raporlama ile reklam verileri analiz edilir. Sonraki süreçte reklam maliyetini düşürecek şekilde gerekli optimizasyonlar yapılır. Siz işinizle ilgilenirken profesyonel bir ekip sürekli reklamlarınızla ilgilenir. Bu sayede maliyetinizi düşürür, hem nakit hem de vakit tasarrufu sağlarsınız.
Facebook reklam modelleri pek çok alt formata sahip. Marka Bilinirliği Reklamları, Erişim Reklamları, Trafik Reklamları, Etkileşim Reklamları, Uygulama Yüklemeleri Reklamları, Video Görüntülemeleri Reklamları, Potansiyel Müşteri Bulma Reklamları gibi reklam modelleri mevcut. Bu reklam modelleri arasından reklam verme amacınıza yönelik en uygun modeli seçmelisiniz. Örneğin; e-ticaret firması için açılan reklamlarda satışa yönelik olarak ürün tanıtıcı ve web siteye yönlendiren reklam kampanyası yürütülebilir. Ayrıca katalog reklamları tercih edilebilir. Hatta web sitenizi daha önce ziyaret eden kullanıcılar ve bu kullanıcılara benzer profillere ulaşılabilir. En doğru reklam modelini seçmek, maliyetinizi düşürmenize yardımcı olur.
Fırsatlar, indirimler, kampanyalar! İşletmenizin yaptığı tüm teklifleri teklif reklamları ile potansiyel tüketicilere duyurabilirsiniz. Özellikle e-ticaret markaları tarafından tercih edilen bu reklam modeli hedef kitleyi alışverişe teşvik etme imkanı sunuyor. Ayrıca reklamda teklifin içerisine indirim kodu veya barkod, QR kod eklenebilir.
Oynanabilir reklamlar, mobil uygulamaları hedef kitleye indirmeden uygulamayı deneyimleme fırsatı sunar. Etkileşimli önizleme temelinde gerçekleşen bu reklam modeli ile hedef kitle uygulamayı indirmeden dener. Facebook ve Audience Network’te kullanılabilen bu reklam modeli, mobil uygulamalar ve oyunlar için oldukça etkili bir reklam modelidir.