Youtube Reklam Ajansı

Youtube Reklamları

Youtube reklamları ile herkes sizi izlesin, herkesin izlediği yerde olun!

  • 400+ Marka
  • 50+ Farklı Sektör
  • Düzenli Raporlama
  • Markaya Özel Yol Haritası
  • Yeni Müşterilere Ulaşma
  • 3 Ayda %80+ Büyüme
YouTube-reklamlari-3

TrueView / Masthead

Youtube ana sayfasının üst kısmında yer alan ve günlük olarak hedeflenebilen reklam modelidir. Yer Paylaşımlı Reklamlar ise videonun içerisinde belirli bir kısımda yer alan reklamlardır. Yaklaşık %20’lik küçük bir bölümde görünür, maliyetleri sebebiyle çokça tercih edilmektedir.

Bumper Reklamlar

Atlanamayan video reklamların bulunduğu Bumper reklamlarda video 6 saniyeden daha uzun olamaz. Ancak atlanamaması sebebiyle eğer videonuz etkiliyse, mesajınızı 6 saniyede iletebiliyorsanız markanız için çok etkili bir reklam türü olacaktır.

Videodan Önce TrueView

Atlanabilir video reklamlar olarak da bilinen bu reklam modelinde kullanıcı reklamı 5 saniye içinde atlarsa, reklamveren maliyet ödemez. Video öncesi, sonrası veya video içinde yer alabilir. Masaüstü bilgisayarlar, mobil cihazlar ve TV’de izlenebilir.

Danışmanlık

Youtube Reklamları konusunda merak ettiklerinizi cevaplıyor, ajans olarak reklamlarınızı yönetiyoruz.

Video İçeriklerle Hedef Kitlenize Ulaşın

Youtube Reklam Yönetimi

Aylık aktif kullanıcı sayısı 1.5 milyarı aşan Youtube, en popüler reklam platformlarındandır. Youtube reklamları ile herkes sizi izlesin, herkesin izlediği yerde olun! Üstelik kullanıcılara arama yaparken veya video izlerken ulaşmanızı sağlayan Youtube reklamları, izlenme almadıkça bütçenizden harcama yapmaz. Google AdWords üzerinden yayınlanan, video aralarında kullanıcılara markanızı, ürün ya da hizmetlerinizi tanıtma imkanı sunan reklam türüdür. Youtube reklamları masaüstü bilgisayarlar, mobil cihazlar, tablet ve akıllı televizyonlarda yayınlanabilmektedir.

Neden Youtube Reklamları Tercih Ediliyor?

Toplamda 1.5 milyarın üzerindeki aylık aktif kullanıcı sayısı, günlük 100 milyon saate yakın video izlenmesi, her yıl %50 oranında popülarite artışı “Neden Youtube’da reklam vermeliyim?” sorusunu yanıtlıyor. Youtube, kullanıcı sayısının yüksek olması sebebiyle markaların en çok tercih ettiği reklam mecralarından biri. Doğru strateji ve doğru reklam yönetimi yapıldığında hedef kitlenize ulaşmanızı sağlar. Youtube’da reklam yayınlamak için Google AdWords reklam uzmanından destek almanız gerekmektedir. Youtube reklamı Google reklam panelinden yayınlanmaktadır ve hedef kitle, maliyet, doğru strateji ve doğru zamanlama açısından mutlaka işin uzmanından faydalanmalısınız.

Youtube Video Reklamları Tamamen Ölçümlenebilir

Geleneksel medya reklamlarında ölçümleme yapmak oldukça zordur. Tahmini oranlara erişilse dahi %100 sonuçlara ulaşılamaz. Youtube reklamları ölçümleme konusunda oldukça avantajlı. Yayınladığınız reklamın kaç kişiye ulaştığı, kaç kişi tarafından izlendiği, kaç kişinin yarıda izlemeyi bıraktığı, kaç kişinin reklamınıza tıkladığı %100 ölçülebilir. Digital Kafalar ekibi olarak Youtube reklam yönetimini yaptığımız tüm markalara detaylı ölçümleme verilerini rapor halinde sunuyoruz. Reklamınız izlenmedikçe para ödemezsiniz Youtube reklamları ile ortaya koyduğunuz bütçeyi oldukça etkili kullanabilmeniz mümkün. Çünkü Youtube reklamlarında izlenme başına ödeme yaparsınız. Videonuz izlenmedikçe hatta yarıya kadar izlendiğinde ödeme yapmazsınız. Bu sayede bütçenizi etkili ve verimli kullanma imkanınız olur. Youtube reklamları hizmetimizden faydalanmak için yapmanız gereken tek şey, bizimle iletişime geçmektir. Sonrasında potansiyel müşterilerinizle tanışmaya hazır olun!

Düşük Maliyetle Hedef Kitleyi Etkilemenin Yolu

Youtube reklamları geleneksel medya reklamlarına oranla daha düşük maliyetlidir. Üstelik Youtube reklamlarında reklamınız izlendikçe maliyet harcarsınız. İzleme başına ödeme sistemi ile çalışan Youtube reklamlarında kullanıcılar reklamı gördüğünde değil, belirli bir süreden fazla reklam izlendiğinde markadan ödeme alınır. Youtube reklamlarında yayınladığınız reklam için günlük bütçe ayarlayarak limit belirleyebilir, bütçenizi kontrol altında tutabilirsiniz. Böylelikle, reklamınız için planladığınızdan daha fazla ödeme yapmamış olursunuz. Youtube video reklamları markanızı, ürün ya da hizmetlerinizin özelliklerini görsel reklamlara oranla daha detaylı şekilde aktarma imkanı sunar. Araştırma sonuçları video reklamların görsele dayalı kampanyalara göre daha etkili olduğunu vurguluyor. Bu sebeple etkili bir video ile hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.

Danışmanı Olduğumuz Markalar