Google Adwords Reklamları

Google Adwords Reklamları

İşinizi Büyütmenin En Hızlı Yolu

Google AdWords reklamları uzun zamanlı çalışmalar yerine daha hızlı ve etkili bir sonuç isteyen markaların ilk tercihi. Çünkü Google arama motoru sonuçlarında üst sıralarda çıkmak bir hayli zor. Düşük maliyetle dahi etkili geri dönüş imkanı sunanGoogle reklamları ile hedef kitlenize ulaşın, markanıza değer katın!

Google AdWords Reklamları Nedir?

Google reklamları ile markanızı potansiyel hedef kitlenize duyurabilirsiniz. Aynı zamanda verdiğiniz hizmetler ve sattığınız ürünlerle ilgili yapılan aramalarda üst sıralarda çıkmanızı, potansiyel müşterilerinizle iletişime geçmenizi sağlar. Bu sayede satış oranlarınızı yükseltebilir, bütçenizi gereksiz yere harcamadan etkili sonuç alabilirsiniz. Özellikle geleneksel medya reklam modelleri ile kıyaslandığında Google reklamları tıpkı sosyal medya reklamları gibi daha düşük maliyetlidir. Harcanan maliyete oranla etkisi de daha yüksektir. Çünkü detaylı hedef kitle belirlemesi yapılabilmektedir. Yaş aralığı, cinsiyet, konum, ilgi alanları ve demografik özelliklere göre yapılan hedef kitle belirlemesi ile bütçenizi gereksiz yere harcamanıza gerek kalmaz.  Ayrıca reklamların hangi zaman aralığında yayında olacağı ve olmayacağını da belirlemeye olanak verir.

Google Reklamları, Arama Ağı Reklamlarından İbaret Değil

Google Adwords reklamları sadece arama motoru sonuçlarında değil, çeşitli web sitelerde de reklamınızın yer almasına imkan tanır. Bu modelde markanızın dahil olduğu sektörle ilgili haber siteleri, içerik siteleri ve daha pek çok web sitede reklamınızı yayınlatabilirsiniz. Böylelikle sektör dahilindeki hedef kitlenize erişme imkanı bulabilirsiniz. Ayrıca bu reklam modelinde görsel ve metin kullanıldığı için ilgi çekici bir tasarım ve merak uyandıran bir slogan ile tüketiciyi etkileyebilirsiniz.

Google AdWords Reklamları Nedir?
Google AdWords Reklamları Nedir?

Neden Google Reklam Kullanmalısınız?

Neden Google Reklam Kullanmalısınız?
Neden Google Reklam Kullanmalısınız?
  • Google AdWords reklamları; Google arama sonuçlarında belirli anahtar kelimelerde sitelerin üst sırada çıkmasını sağlayan, bunun yanı sıra markalara çeşitli web sitelerinde de hedef kitlelerine ulaşma imkanı sunan bir reklam modelidir. Google kullanan ve markaların hedef kitlesi dahilinde olan kullanıcıların web siteye trafiğini sağlamak için tercih edilmektedir. Açık arttırmalı TBM (tıklama başı maliyet) sistemiyle çalışan bu reklam türü, pek çok marka tarafından kullanılmaktadır. Nokta atışı hedef kitleye ulaşmayı sağlayan Google AdWords reklamlarının en büyük özelliği ise hem düşük hem yüksek bütçeyle yayınlanabilir olması, hızlı ve etkili sonuç vermesidir. Google AdWords reklamlarının etkili dönüş almasını sağlayan temel nokta ise hali hazırda satışa yönelen, o hizmet veya ürüne ihtiyaç duyup aratan kullanıcıların hedeflenmesidir.

Google Adwords Reklam Modelleri

Google reklamları bünyesinde pek çok reklam modeli bulunmaktadır. Yani Google reklamları arama ağı reklamlarından ibaret değildir. Arama ağı reklamlarının yanı sıra GDN reklamları (Görüntülü Reklam Modelleri), remarketing reklamları, Merchant Center (Ürün Listeleme Reklamları), Youtube reklamları, Gmail reklamları da Google reklamları kapsamındadır. Bu reklam modellerinden markaya ve hedefe uygun reklam modeli seçildiğinde marka bilinirliğini artırmak ve satış oranlarını yükseltmek mümkün olacaktır. Rekabetin güçlü olduğu günümüzde dijital pazarlamanın etkisini göz ardı etmemeli, Google reklamları ile yeni müşteriler edinmeye başlamalısınız.

Google Adwords Reklam Modelleri
Google Adwords Reklam Modelleri
Arama Ağı Reklamları
Arama ağı reklamları, Google AdWords reklamları içerisinde en çok tercih edilen reklam modellerinden biridir. Google arama sonuçlarında gösterilen, sadece metin içerikli reklamlardır. Belirlenen anahtar kelimeleri içeren terimlerle Google araması yapıldığında, arama sonucu sayfalarında reklam gösterilir.
Daha Fazla
Gmail Reklamları
Gmail Sponsored Promotions olarak da bilinen Gmail reklamları, Google AdWords reklamları arasında yer alan ve markaların Gmail kullanıcılarını hedefleyerek yaptıkları reklam çalışmalarıdır. Gmail hesaplarında sağ veya üst tarafta görülmektedir.
Daha Fazla
Google GDN Reklamları
GDN reklamları, Google reklamları içinde yer alan görüntülü reklam ağıdır. Arama ağı reklamlarıyla kıyaslayacak olursak arama reklamları metin içerikliyken, GDN reklamları görsel içeriklidir. Etkileyici bir görsel ve görsel üzerine yazılabilecek vurucu bir metin ile hedef kitleye ulaşabilmek mümkün.
Daha Fazla
Youtube Reklamları
Toplamda 1.5 milyarın üzerindeki aylık aktif kullanıcı sayısı, günlük 100 milyon saate yakın video izlenmesi, her yıl %50 oranında popülarite artışı “Neden Youtube’da reklam vermeliyim?” sorusunu yanıtlıyor.
Daha Fazla
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (54 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: 5,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...