Linkedin Reklamları

Linkedin Reklamları

2017 dijital araştırma sonuçlarına göre; dünyada 500 milyon kullanıcı Linkedin hesabına sahip. Türkiye’de de yaklaşık 12 milyon profesyonel aktif olarak Linkedin kullanıyor. Linkedin reklamları ile hedeflediğiniz kullanıcılara ulaşabilir, marka değerinizi artırabilirsiniz.

Profesyonellere yönelik paylaşımların yapıldığı en geniş network ağı Linkedin, günümüzün en popüler reklam mecralarından da biri. Özellikle profesyonellere yönelik, iş dünyasında bilinirlik sağlamak ve potansiyel müşterilere ulaşmak isteyen markalar Linkedin reklamlarından faydalanıyor.  Digital Kafalar, deneyimli reklam uzmanlarından oluşan ekibi ile reklam çalışmalarınızı yönetir, Linkedin’de reklamlarınızın ölçülebilir ve verimli olmasını sağlar.

Linkedin reklamları ile marka bilinirliğini artırabilirsiniz
Linkedin reklamları ile marka bilinirliğini artırabilirsiniz

Linkedin Reklamları Hangi Avantajları Sunuyor?

Hedef kitlesi profesyoneller olan, iş dünyasındaki kişilere ulaşmayı hedefleyen markalar için spesifik kitle imkanı sunar.

Linkedin kullanıcılarının profilleri CV niteliği taşıdığı için reklamla ulaştığınız kişiler hakkında daha detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.

Anonim, unutulmuş veya sahte hesaplara değil; gerçek kullanıcılara ulaşmanızı sağlar.

İş dünyasında markanızı tanıtabilme, bilinirlik yaratma imkanı sunar.

Linkedin Reklam Modelleri

Linkedin reklamları, kendi içerisinde farklı alt modellere ayrılmakta. Digital Kafalar olarak markanızı ön plana çıkarabileceğiniz en uygun reklam formatını belirleyip sizin için reklam sürecini yönetiyoruz.

Linkedin reklam modelleri
Linkedin reklam modelleri

Sponsorlu İçerik Reklamları

Linkedin reklamları içinde yer alan Sponsorlu içerik reklamları, Linkedin’in ilk yıllarında Sponsorlu güncelleme olarak biliniyordu. Bu reklam formatında reklamlarınız Linkedin haber akışı haricinde farklı yerlerde yayınlanmaktadır. Markaların şirket ya da vitrin sayfalarına yeni takipçiler çekmek için kullandığı reklam modelidir. Detaylı hedef kitle belirleme imkanı sunması sayesinde daha spesifik hedef kitleye ulaşma imkanı sunar. Bu reklam modelinde reklamlarınız masaüstü bilgisayarda, mobil cihazlarda, dizüstü bilgisayarda görüntülenebilir.

Linkedin Metin Reklamları

Şirketinizdeki bir pozisyon için elaman arıyorsanız veya potansiyel müşteri adaylarınıza ulaşmak istiyorsanız Linkedin’in metin reklamlarından da faydalanabilirsiniz. Etkileyici bir başlık, kısa ve öz bir açıklama metni markanızı tanıtmanızı sağlayacaktır. Üstelik isteğe bağlı olarak düşük boyutta görsel eklemeniz de mümkün.

Linkedin reklamları ile etkileşimi artırın!
Linkedin reklamları ile etkileşimi artırın!

Sponsorlu InMail Reklamları

Bu reklam modelinde Linkedin’de işiniz için önemli kullanıcılara mesaj gönderebilirsiniz. Etkinlik düzenliyorsanız bunun için bir davetiye mesajı hazırlayarak Sponsorlu InMail reklamlarından faydalanabilir, etkinliğinize katılımı artırabilirsiniz. Ürün ya da hizmetlerinizle ilgili indirim ve kampanyalardan hedef kitlenizi haberdar edebilir, satış yaptığınız online mecra varsa oraya yönlendirebilirsiniz.

Linkedin reklamlarında hedeflenen kullanıcılar konuma, şirket ismine, şirket sektörüne, şirket büyüklüğüne, iş unvanına, iş fonksiyonuna, iş kıdemine, yeteneğe, okula, dereceye, çalışma alanına, gruplara, yaşa, cinsiyete ve deneyime göre spesifik olarak belirlenebilir.

Linkedin’de Reklam Nasıl Verilir?

Digital Kafalar reklam ekibi, hem sosyal medya hem de Google reklamlarınızı yönetir. Linkedin’de yer almak, markanızı daha çok kullanıcıya ulaştırmak, yeni potansiyel müşterilere veya iş ortaklarına ulaşmak istiyorsanız bizimle iletişime geçmeniz yeterli.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (102 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: 5,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...