Sosyal Medya Ajansı

Sosyal Medya Yönetimi ile Markanızı Büyütün!

Digital Kafalar, siz işinize odaklanırken sosyal medyadaki varlığınızı yönetir ve markanızı potansiyel müşterilere ulaştırır.

  • 400+ Marka
  • 50+ Farklı Sektör
  • Düzenli Raporlama
  • Markaya Özel Yol Haritası
  • Yeni Müşterilere Ulaşma
  • 3 Ayda %80+ Büyüme
1

Hedef Kitle, Rakip ve Sektör Analizi

Sosyal medya yönetiminde ilk adım olarak marka ve sektör analizi çıkarıyoruz. Sektördeki markaların sosyal medya platformlarında nasıl performans gösterdiklerini değerlendiriyoruz.

Yaratıcı İçerik Çalışmaları

Markanızın sosyal medya hesapları için özgün, ilgi çekici ve yaratıcı içerikler üretiyoruz. Hem görsel hem video içeriklerle sosyal medya sayfalarınızı kullanıcıların ilgisini çekecek şekilde düzenliyoruz.

Reklam Yönetimi

Markalar için yaratıcı fikir ve stratejilerle kampanya planlar ve uygularız.. Doğru ve etkili reklamlar ile hesaplarınızda daha çok kullanıcıya ulaşmanız için çalışıyoruz.

Raporlama

Haftalık ve aylık bazda size tüm etkileşimleri ve istatistikleri raporluyoruz.

Markalar Bizimle Sosyal Medyada Daha Güçlü!

Sosyal Medya Ajansı Olarak Neler Yapıyoruz?

Sosyal medya yönetimi ile kurumsal hedeflerinize en doğru ve en hızlı şekilde ulaşabilirsiniz! Sosyal medya hesabınız etkili şekilde yönetildiğinde marka bilinirliğinizi ve satış performansınızı arttırmanız mümkün.

Adım Adım ProfesyonelSosyal Medya Yönetimi

Yeni başlayanlar için sosyal medya yönetiminde adım adım izleyebilecekleri bir yol haritası hazırladık. Yeni kurulan markalar için sıfırdan sosyal medya yönetimi nasıl yapılır? Digital Kafalar olarak izlediğimiz yol şu şekildedir:

01.Markayı Tanımak

02.Hedef Kitleyi Tanımak

03. Rakipleri Tanımak

04. Sosyal Medya Platformlarını Seçmek

05. Sosyal Medya Stratejisi Oluşturmak

06. Sosyal Medya Profil Tasarım ve Düzenlemeleri

07. Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturmak

08. Sosyal Medya Post Tasarımları Hazırlamak

09. Video İçerikler Üretmek

10. Yeni Takipçiler Kazandıracak Yollar Belirlemek

11. Takipçilerle İletişim Kurmak

12. Erişimi ve Etkileşimi Arttırmak

Profesyonel Ekip, Hızla Büyüyen Markalar!

Etkili Sosyal Medya Yönetimi Ne Kazandırır?

Markalar sosyal medya hesaplarını aktif kullanmalı ve doğru stratejiler belirlemeli.
Etkili yönetilen sosyal medya hesapları markanıza şunları kazandırır:

Daha fazla kullanıcıya (potansiyel müşterilere) erişmek.
Markanızın bilinirliğini arttırmak, marka isminizi kullanıcıların zihnine yerleştirmek.
Ürün ve hizmetlerinizin satışını arttırmak.
Gelirinizi yükselterek markanızı büyütmek.

Bu kazançların yanı sıra sosyal medya platformlarını kullanmanın farklı avantajları da vardır. Facebook ve Instagram gibi platformlar ücretsizdir. Bu, markanız için maliyet harcamadan organik olarak müşteri kitlenizi büyütmenizi sağlar. Reklam yönetimi haricinde yapılan paylaşımlarla organik sonuçlar alarak para harcamadan kazanç sağlayabilirsiniz. Sosyal medya ağlarına kayıt olmak, paylaşım yapmak, takipçilerle iletişim kurmak, yorum yapmak ve mesaj göndermek ücretsizdir. Çoğu marka bu avantajdan faydalanmıyor. Bu avantajı gözden kaçırmayın ve markanız için sosyal medya hesaplarınızı aktif olarak kullanın.

Tüketicilerin %74’ünün satın alma kararını verirken sosyal medyayı kullandığını biliyor muydunuz? Artık kullanıcılar yeni bir ürün denemeden önce satın almak istedikleri ürünle ilgili sosyal medyada yazılan tavsiyeleri inceliyor. İyi bir marka imajı ve doğru yönetilen sosyal medya ile tüketici kitlesinin zihninde pozitif algı yaratmaya odaklanın.

Markayı Tanımak

Yeni bir marka, partner ajans olarak bizi tercih ettiğinde ilk işimiz markayı tanımak oluyor. Kendi markamızmış gibi tanıyana, firmanın her detayını bilene kadar toplantılar gerçekleştiriyor ve araştırmalar yapıyoruz.

Hedef Kitleyi Tanımak

Marka analizi sonrasında markanın hitap ettiği tüketici kitlesini araştırmaya başlıyoruz. Bu süreçte toplayabildiğimiz tüm verilerden hareketle markanın ürün ve hizmetini satın alan veya alabilecek kişilerin analizini çıkarıyoruz. Hangi yaş grubu bu markayı tercih eder? Sadece kadınlara veya erkeklere mi yoksa her iki cinsiyete de mi ulaşmak gerekli? Marka hangi bölgelerde satış yapıyor? Belirli bir bölgede mi aktif yoksa ülke genelinde mi aktif? İhracat yapıyor mu? Hedef kitlenin konum bazlı analizini de yaptıktan sonra ilgi alanları ve demografik özelliklerini araştırıyoruz. Markayla aynı ürün ya da hizmeti sunan rakip markaların hedef kitlelerini de inceleyerek hedef kitle analizini tamamlıyoruz. Sonuç olarak elimizde satış yapabileceğimiz kitlenin profili çıkıyor. Bu hedef kitle analizini hem strateji belirlerken hem de reklam çalışmaları esnasında bolca kullanacağız.

Rakipleri Tanımak

Pazardaki rakiplerinizi tanımak size rekabette avantaj sağlar. Sosyal medya platformları markalar arası yarışın en yüksek olduğu alanlardan biri. Bu sebeple sosyal medyada görünür olmak istiyorsanız rakiplerinizi çok iyi tanımalı ve hamlelerini takip etmelisiniz. Biz, dijital partneri olduğumuz markalar için aynı ürün veya hizmeti sundukları yerli ve yabancı rakip markaları listeliyoruz. Bu rakipleri düzenli olarak takip ediyor ve stratejimizi geliştirmek için bundan faydalanıyoruz.

Sosyal Medya Platformlarını Seçmek

Her markanın dinamiği farklıdır. Hedef kitleleri birbirinden ayrıdır. Bu sebeple sundukları ürün veya hizmet için de farklı sosyal medya platformlarını kullanırlar. Markanızın hangi sosyal medya platformunda olması gerektiğini belirliyoruz. Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Tiktok, Pinterest gibi çok sayıda sosyal medya platformu var. Markanızın kimliğiyle örtüşen, paylaşabileceğiniz içerikler ve elde edebileceğiniz kazançlara göre doğru platformları seçiyoruz. Sosyal medya mecra seçimi yaparken hedef kitle ve rakip analizinden elde ettiğimiz verileri kullanıyoruz. En sağlıklı olanı, tüm sosyal medya platformlarını kullanmak değil markanız için doğru olan sosyal medya platformlarını aktif olarak kullanmaktır.

Sosyal Medya Stratejisi Oluşturmak

Artık sosyal medya stratejisi oluşturma vakti. Platformların farklı rolleri ve kullanım amaçları vardır. Bu yüzden her platform için farklı strateji belirliyoruz. Tasarım dili nasıl olacak? Markanın ses tonu nedir ve nasıl bir dil kullanacak? Ne tarz içerikler hazırlanacak? Hangi sıklıkla ne zaman paylaşım yapılacak? Bu ve benzeri tüm soruları yanıtlayarak marka için özel strateji oluşturuyoruz.

Sosyal Medya Profil Tasarımı ve Düzenleme

Sosyal medya profilinizi ziyaret eden kullanıcılara kusursuz deneyim sunmak için tüm bilgilerin doldurulması önemli. Gerekli kapak tasarımlarını ve Instagram öne çıkanlar görsellerini hazırlıyor, etkili biyografi metinleri oluşturuyor ve işletme sayfanızın profil tasarımını tamamlıyoruz.

Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturmak

Sosyal medyada paylaşılacak içerikleri hazırlamadan önce aylık içerik takvimi oluşturuyoruz. Bu takvimde tarihe göre içerik türü, başlık, açıklama yazısı gibi bilgiler yer alır. İçerik türünde görsel, video, Reels, Tweet gibi içeriğin türü belirlenir.

Sosyal Medya Post Tasarımları Yapmak

Hazırlanan içerik takvimi kontrol edilip onaylandıktan sonra içerikler oluşturulmaya başlanır. Belirlenen metinlerde ve içerik türlerine göre sosyal medya post tasarımları yapılır. Bu noktada her sosyal medya platformunun ölçüsüne ve kriterlerine uygun olarak tasarım hazırlanır. Örneğin; Instagram post, Instagram Hikaye, Linkedin post ölçüleri farklıdır. Bu ölçülere uygun şekilde, kullanıcıların ilgisini çekecek ve harekete geçirici etkiye sahip grafik tasarım çalışmaları yapılır. Süreç tamamlanır ve görseller onaya gönderilir.

Video İçerikler Üretmek

Etkili sosyal medya yönetiminde ay içerisinde bazı günler video ve Reels içerikler paylaşılır. İstanbul sosyal medya ajansı olarak sosyal medya hesaplarınız için hazırladığımız içerik takviminden hareketle ilgi çekici video içerikler hazırlıyor ve onaya gönderiyoruz.

Yeni Takipçiler Kazandıracak Yollar Belirlemek

Yeni kurulan markalar için sosyal medya yönetimi yaparken en önemli nokta belirli bir takipçi elde etmektir. Bu aşamada en çok yapılan yanlış takipçi satın almaktır. Satın alınan takipçinin sayfanıza hiçbir katkısı olmaz. Aksine zararı olur. En iyi sosyal medya ajansı olarak sosyal medya platformlarının algoritmasını bilerek hareket ediyoruz. Bu sebeple hiçbir markaya ve sayfaya bot takipçi satın almamalarını öneriyoruz. Sıfırdan kurulan hesaplarda takipçi elde etmek zor olsa da organik takipçiler kazanmak için belirlediğimiz yöntemlerden faydalanıyoruz.

Takipçilerle İletişim Kurmak

Düzenli paylaşımlarla aktif olarak yönetilen sosyal medya hesaplarında takipçilerle iletişim kurmak önemlidir. Sayfanıza gelen yorum ve mesajları yanıtsız bırakmamak, hatta hızlı yanıt vermek gerekir. Bunun yanı sıra takipçilerle iletişim kurmak için kullanıcıların hikayelerine yanıt vermek, konuyla ve markanızla ilgili mesaj göndermek, yorum yapmak, yaptıkları anketleri oylamak, kısacası kendinizi göstermek avantaj sağlar. Sosyal medya yönetim ajansı olarak takipçi kazanmanız ve takipçilerle doğru iletişimi kurmanız için çalışmalar yapıyor, doğru yönlendirmelerle ilerlemenizi sağlıyoruz.

Erişimi Arttırmak

Daha fazla erişim, daha fazla kullanıcı, yeni müşteriler ve kazanç demektir. Bu sebeple her gönderinizin maksimum erişimi alması için özenle planlıyor ve paylaşıyoruz. Doğru içerik, doğru zamanlama felsefesi ile en yüksek erişimleri elde edebilirsiniz.

Düzenli Analizlerle Stratejiyi Geliştirmek

Başlangıçta planladığımız stratejiyi uyguladıktan sonra rutin şekilde devam etmiyoruz. Elbette düzenli paylaşımlar yapıyoruz. Ancak sürekli elde ettiğimiz verilerle yeni stratejiler oluşturuyoruz. Kullanıcıları şaşırtmak ve partneri olduğumuz markaları mutlu etmek bizim işimiz.

Sosyal Medya Performansını İzlemek

Günlük olarak performansını izlediğimiz sosyal medya hesaplarınızın ilerleyişini markaya aylık olarak raporluyoruz. Bu sayede nereden başlayıp nereye geldiğimizi görmemiz mümkün. Performans raporlaması sayesinde bir sonraki ayın hedefini koyup stratejisini belirleyebiliyoruz.

Sosyal Medyada Öne Çıkın, Yeni Kullanıcılara Ulaşın!

Sosyal medya ajansı Digital Kafalar olarak markanızın sosyal medya hesaplarını her platformun kendi içindeki dinamiklerine uygun olarak yönetiyoruz. Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin ve Pinterest gibi sosyal medya platformlarda güçlü marka imajı yaratmak, rakiplerinizden sıyrılarak hedef kullanıcılara ulaşmak için özveri ile çalışıyoruz. Kullanıcıların, müşterilerinizin, potansiyel müşterilerinizin ve iş ortaklarınızın size ulaşmalarını kolaylaştırıyoruz. Sosyal medya hesaplarınızın güncel kalmasını, özgün içeriklerle zenginleştirilmesini sağlıyoruz.

Sektörel Sosyal Medya Yönetimi

Farklı sektörler, farklı markalar ve farklı tüketiciler… Her markanın, her sektörün dinamiği farklıdır ve bu sebeple kurumsal sosyal medya yönetimi buna göre planlanmalıdır. Digital Kafalar olarak her sektör için farklı hamlelerle sosyal medyada markaları güçlendiriyoruz.

Otel Sosyal Medya Yönetimi

Otel sosyal medya yönetimi otele daha fazla misafir çekmek, daha çok kişinin zihninde markayı konumlandırmak için yapılan çalışmaları kapsar. Konaklama sektörü sosyal medya yönetiminde işi, uzmanına yani iyi bir sosyal medya ajansına bırakır. Otel bünyesinde yer alan ekiple koordine şekilde çalışarak markanın sosyal medya hesaplarını canlandırıyoruz. Otelcilik anlamında sosyal medyada yer alan markaları incelediğimizde en önemli konunun fotoğraf ve video çekiminin kalitesi olduğunu görüyoruz. Konaklama isteği yaratacak fotoğraf ve video içerikler paylaşarak markanızın tercih edilebilirliğini arttırıyoruz. Otel sosyal medya hesap yönetimi yaparken içerikten sonra en önemli konu başarılı reklam yönetimidir. Sosyal medya mecralarında doğru hedef kitleye yönelik açılan düşük maliyetli reklamlar bile kazanca dönüştürülebilir. Otel sosyal medya reklamları hedef kitleyi rezervasyon yapmaya yönlendirmelidir.

E-ticaret Sosyal Medya Yönetimi

E-ticaret markaları marka bilinirliklerini arttırmak ve satışlarını yükseltmek için sosyal medyayı kullanmak zorundalar. E-ticaret firmaları sosyal medyayı nasıl kullanmalı? Hangi stratejiler satışı ve trafiği arttırır? E-ticaret markaları sosyal medyada nasıl paylaşımlar yapmalı? Ne sıklıkta paylaşım yapmalı? Hangi platformları kullanmalı? Bu ve daha pek çok sorunun yanıtını bize bırakın. Siz e-ticarete odaklanın, satışlarınızın yükselmesini izleyin ve biz sizin adınıza tüm süreci yönetelim.

Doktor Sosyal Medya Yönetimi

Doktorlar için sosyal medya yönetimi hastalarla aralarında köprü oluşturmak adına çok önemlidir. Bazen doktorun örnek vaka çalışmalarını sunduğu bir portföy, bazen de hastalara bilgilendirici içerikler sunan bir rehber gibidir. Artık hastane ve klinik gibi sağlık kuruluşlarının yanı sıra doktorlar bireysel olarak da sosyal medya imajlarını geliştirmek için çalışmalar yapıyor. Bu konuda sosyal medya ajanslarından destek alıyorlar ve daha kurumsal imajla tercih edilme oranlarını yükseltiyorlar. Diğer sektörlere oranla sağlık sektörü sosyal medya yönetimi yaparken daha dikkatli olmak gerekiyor. Hasta gizliliği, doğru bilgi veren içerikler oldukça mühim. Konu sağlık olunca ve doktorlar da kullanıcılara bu yönde bilgiler verince ekstra özenli davranılmalı. Digital Kafalar olarak sağlık sektöründe pek çok klinik, sağlık turizm firması, doktorlar, hastaneler ve rehabilitasyon merkezleri için sosyal medya partner ajansı olduk. Portfolyomuzu incelemek ve fiyat teklifi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sektörel Sosyal Medya Yönetimi Blog İçeriklerimiz

Sosyal Medya Danışmanı Olduğumuz Markalar

FacebookHesap Yönetimi

Facebook, en eski ve en çok kullanıcıya sahip olan sosyal medya platformlarındandır. Aktif kullanıcı sayısı göz önünde bulundurulduğunda Facebook’ta da markanız için içerikler paylaşarak bilinirliğinizi arttırabilirsiniz. Facebook profilinizi dijital kimliğiniz olarak görüyor ve buna göre hesabınızı yönetiyoruz. Facebook ajansı olarak çözüm ortağı olduğumuz tüm markalara kusursuz bir deneyim sunmak hedefindeyiz.

Profil Düzenlemeleri: Facebook yönetim hizmeti sunduğumuz markalar için önce profillerini düzenleyerek işe başlıyoruz. Bu aşamada, kapak fotoğrafı tasarımı yapıyor ve profildeki tüm bilgileri eksiksiz şekilde dolduruyoruz. Profili ziyaret eden kullanıcılara markanızın profesyonelliğini yansıtmak, temel amacımızdır.
Etkileşim Sağlayacak İçerikler:
Facebook yönetimi içerisinde markalar için içerikler oluşturuyoruz. Günlük olarak hazırladığımız içeriklerde amacımız; gönderilerin ilk bakışta kullanıcının ilgisini çekmesi ve tıklanabilir olması. Beğeni, yorum ve sayfaya trafik sağlayacak içerikler için her zaman dijital partneriniz olmaya hazırız. Blog yazıları, video içerikler, ürün ve hizmet tanıtımları, sektörel haberler, müşteri deneyimleri, başarı hikayeleri ve daha pek çok konuda içerik hazırlıyoruz.
Facebook Reklam Yönetimi:
Reklam, sosyal medya yönetiminin en önemli hususlarındandır. Bütçenizi boşa harcamamak, hata yaparak maddi kayıp yaşamamak için Facebook reklamlarınızı bir uzmanın yönetmesi gerekmektedir. Facebook Business Manager ile Facebook üzerinde pek çok reklam alanında kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Ürün ve hizmetlerinizle ilgili etkili reklam stratejilerine uygun olarak hazırlanan bir kampanya yürütelim. Reklam harcamalarınızı yatırıma dönüştürmek, işinize değer katmak için hazırız.

InstagramHesap Yönetimi

Instagram, 2023 yılı itibariyle 12,8 milyardan fazla aktif kullanıcıya sahip ve günlük 500 milyon ziyaretçisi var. Bu sayının büyüklüğünü şöyle örneklendirebiliriz. Türkiye’de 441 alışveriş merkezinin toplam günlük ziyaretçi sayısı 5 milyon. Yani, alışveriş merkezi başına günlük 11.337 ziyaretçi demek. Yani, Instagram’ın günlük ziyaretçi sayısı neredeyse 44 bin alışveriş merkezine eşdeğer. Farklı bir örnekle, neredeyse 10.000 stadyum dolusu insan her gün Instagram’a giriyor. Bu kadar yüksek hacme sahip bir mecrayı, üstelik kullanımı ücretsiz olan bir mecrayı markaların kullanmaması büyük kayıp. Instagram yönetim ajansı olarak sizin için hem yerel hem global anlamda yeni kullanıcılara ulaşmanızı sağlıyoruz.

Profesyonel Instagram yönetimi yaparken uzman sizin için A’dan Z’ye sayfanızı yönetir. Etkili Instagram yönetimi marka bilinirliğinizi arttırır ve tanıtımınızı yapmanızı sağlar.

Profil Düzenlemeleri: Instagram yönetim hizmeti sunduğumuz markalar için ilk aşamada profil düzenlemesi ve optimizasyonu yapıyoruz. Kullanıcıların zihninde profil ziyareti esnasında etkili ilk izlenim yaratmak için profilin kusursuz olmasını sağlıyoruz. İşletme sayfasının tüm bilgilere sahip olması, harekete geçirici butonların olması, öne çıkanlar kapak tasarımlarının marka kimliğiyle uyumlu ve dikkat çekici olması için çalışıyoruz.

Yeni ve Yaratıcı İçerikler: Markalar için içerik oluştururken süreklilik sağlamak zor olabilir. Tam bu sebeple sosyal medya ajans ile çalışmanızı tavsiye ediyoruz. Siz işinize odaklanırken, ayrı bir uzmanlık gerektiren Instagram yönetimi kapsamında yaratıcı içerikler üreten bir ekibe sahibiz. Kaliteli görseller, izlenebilir video içerikler ve okunaklı metinler hazırlıyoruz. Instagram içerikleri içerisinde benzersiz Reels’lar paylaşıyoruz. Reels içeriklerin erişimi daha yüksek olduğu için bunu avantaja çevirelim. Instagram yeniliklerini takip ederek etkileşim yaratacak içeriklerle sayfanızı zenginleştirelim, yeni takipçilere ulaşalım.

Instagram Reklam Yönetimi: Instagram reklamları, sponsorlu reklam olarak bilinir ve detaylı hedefleme yapabilmek adına kampanya, Facebook Business Manager panelinden yürütülmelidir. Instagram reklamları yeni müşteriler bulmanızın en etkili ve düşük maliyetli yoludur. Spesifik hedef kitleye gösterebileceğiniz reklamlarla satışlarınızı arttırabilir, markanızı kitlenizin zihnine yerleştirebilirsiniz. Markalaşmak adına Instagram reklamlarından faydalanın. İnstagram kurumsal hesap yönetimi yaptıracak bazı kişi ve kurumlar, çoğunlukla e-ticaret markaları, Instagram mağaza yönetimi hizmeti de talep etmektedir. Ajans olarak Instagram’daki mağazanızı yönetme konusunda da çözüm ortağınız oluyoruz. Instagram sayfa yönetme konusunda mutlaka profesyonellerle çalışmanızı tavsiye ediyoruz. Çünkü Instagram hesabı yönetme ve Instagram marka yönetimi uzmanlık gerektiren bir çalışmadır. İnstagram hesap yönetimi fiyat hakkında bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Sosyal medya yöneticiliği fiyat skalası ajanstan ajansa, uzmandan uzmana değişiklik göstermektedir. 2023 yılı Instagram yönetim ücreti 8.000-20.000 TL arasında değişiklik göstermektedir.

Twitter (X)Hesap Yönetimi

Eski ismiyle Twitter, yeni ismiyle X olan sosyal medya platformu markaların yer aldığı mecralardan biri. Çoğunlukla siyasi ve gündeme dair içeriklerin Tweet şeklinde paylaşıldığı platformda markalar da içerik paylaşıyor. Twitter yönetim ajansı olarak firmanız için Twitter platformuna uygun içerikler hazırlayabiliriz. Kısa sürede hesabınızın etkileşim gücünü yükseltmek, ilgi çekici Tweet’ler ile daha geniş kitlelere ulaşmak, marka amaçlarınıza ulaşmak, X platformunda görünür olmak için bu hizmetimizden faydalanın. Twitter, diğer sosyal medya platformlarına oranla daha aktif olunabilecek, daha çok sayıda içerik paylaşılabilecek bir mecra. Bu sebeple kullanıcıların akışında görünür olmak için X hesabı için sürekli olarak içerik üretilmeli. Twitter hesap yönetimi hizmetimiz kapsamında gündemde olan hashtag (etiket) kullanımı, rakip analizi, etkileşim çalışmaları ve kampanya yönetimi yapıyoruz.

LinkedinHesap Yönetimi

2023 Kasım ayı itibariyle Linkedin kullanıcı sayısı 1 milyarı geçti. Profesyonellerin ve şirketlerin yer aldığı iş odaklı sosyal medya platformu Linkedin’i işinizi büyütmek için kullanabilirsiniz. 58 milyondan fazla markanın listelendiği Linkedin’de markanız için içerikler üretiyor, paylaşıyor ve sonuçları size raporluyoruz. Sektörel işbirlikleri sağlamak, profesyonellerle güçlü bağlantılar kurmak, iş dünyasında markanızı öne çıkarmak için hedef kitleye uygun içerikler hazırlayalım. Linkedin reklam yönetimi sayesinde de vermek istediğiniz mesajı geniş kitlelere ulaştırabilirsiniz.

7 Yıllık Deneyim &
Alanında Uzman Ekip

  • Markanızı daha yakından tanımak ve mevcut durumunu öğrenmek için  analiz ediyoruz. Marka, rakip ve hedef kitle analizi ile strateji belirliyoruz. Ürün ve hizmetlerinizin avantajlarını, dezavantajlarını bilerek kullanıcıya sunduğu faydalara odaklanarak içerik üretiyoruz.

  • Sosyal medya hesaplarınızın daha etkili olabilmesi için sürekli stratejiler geliştiriyor, size sosyal medya danışmanlığı hizmeti veriyoruz.

  • Markanızın sosyal medya hesapları için özgün, ilgi çekici ve yaratıcı içerikler üretiyoruz. Hem görsel hem video içeriklerle sosyal medya sayfalarınızı kullanıcıların ilgisini çekecek şekilde düzenliyoruz. Etkili profil yaratarak dönüşüm oranlarını arttırıyoruz.

  • Ürettiğimiz içeriklere uygun trendlere uygun, özgün ve ilgi çekici tasarımlar tasarım ekibimiz tarafından hazırlanıyor. Görsel tasarımların yanı sıra video içerikler için de çalışmalar yapıyoruz. Sosyal medya tasarımlarında kullanılan font, renk, filtreler, yerleşimler vs. marka kimliğini yansıtacak şekilde olmalıdır. Bu sebeple tüm çalışmalarımızda kurumsal kimliğinizi temel esas olarak alıyoruz.

  • Hesabınız için hazırlanan içerikler haftalık veya aylık olarak onayınıza sunulur. Onay alındıktan sonra hesaplarınızda paylaşılır.

  • Sosyal medya yönetim ajansı olarak hesaplarınızın tüm takibinden biz sorumluyuz! Takipçi iletişimi, mesaj ve yorumların geri dönüşü ve takibi kontrolümüz altında.

  • Markanızın yenilikçi imajını önemsiyoruz. Bu sebeple sosyal medya platformlarına gelen güncellemeleri (Instagram stories, Reels vs) sizin için uygulamaya geçiriyoruz.

  • Markanızın karşılaşabileceği tüm tehdit ve krizleri tahmin ediyoruz. Oluşabilecek kötü senaryolar için önlem alıyor, markanız için sosyal medyada kriz yönetimi hizmeti veriyoruz. Özellikle gündemde olan olumsuz olaylara karşı sessiz kalmak yerine markanız için kullanıcılara doğru mesajın iletilmesini sağlıyoruz.

  • Haftalık ve aylık bazda size tüm etkileşimleri ve istatistikleri raporluyoruz. Sosyal medya ajansı olarak raporlama yaparken tamamen gerçekçi ve doğru verileri sunuyoruz. Gelecek dönem stratejilerini de bu rapor sonucunda çıkardığımız analizlere göre optimize ediyoruz.

Sosyal Medya İmajınızı Yenileyelim!

Markanızı tanıyor, benimsiyor ve sizin için en iyi uygulamaları gerçekleştiriyoruz.

Hedef Kitle Analizi

Markaların sosyal medya hesap yönetimi konusunda doğru strateji belirleyebilmesi için hedef kitle analizi özenle yapılmalıdır. Markanın hedeflediği mevcut ve potansiyel kullanıcıların cinsiyeti, yaş aralığı, ilgi alanları ve konumu önemlidir. Sosyal medya iletişim çalışmalarını yürüttüğümüz markalar için öncelikle hedef kitle analizi yapıyor, strateji planlıyoruz.

Rakip analizi

Sosyal medya yönetiminin temel noktalarından biri de rakip analizidir. Rakip markalar neler yapıyor? Sosyal medya platformlarında ne tür içerikler paylaşıyorlar? Paylaşımlarından en çok hangileri etkileşim alıyor? Tüm bu sorular yanıtlanmalı, rakip sayfaların düzenli olarak takibi yapılmalıdır. Sosyal medya ajansı olarak ilk önce rakip analizi yapıyoruz.

Etkili İçerik

Sosyal medya iletişimi konusunda en önemli hususlardan biri de özgün içerik üretimidir. Taklit olmayan, tamamen markaya özgü yaratıcı ve ilgi çekici görsel ve video içerikler üretilmelidir. Sosyal medya paylaşımlarında kullanılacak olan dil anlaşılır olmalı, imla kurallarına dikkat edilmelidir. Hedef kitleye fayda sağlayan, paylaşılabilir paylaşımlar yapılmalıdır.

Reklam Yönetimi

Facebook reklamları ve Instagram reklamları konusunda çözüm ortağınız oluyoruz! Reklamlar, sosyal medyada markanın potansiyel müşterileriyle buluşmasını sağlar, bilinirliğini artırır. Sosyal medya reklam ajansı olarak tüm reklam çalışmalarınızı özenle yürütüyoruz.

Raporlama

Sosyal medya ajansı olarak geleceğe dair strateji belirlemeyi sağlayan en önemli çalışmanın raporlama olduğunu düşünüyoruz.. Raporlama, sosyal medya yönetimindeki başarı oranını görmeyi sağlar. İstatistiklere göre yeni stratejiler belirlenir, yeni içerikler oluşturulur.

Kampanya Yönetimi

Digital Kafalar markanızın sosyal medya hesaplarını yaratıcı fikir ve stratejilerle yönetir, kampanyalar planlar ve özenle uygular. Yaratıcı dijital kampanyalar ile sosyal medya hesaplarınızda daha çok kullanıcıya, potansiyel müşterilere ulaşmanız için çalışıyoruz.

Sosyal medya yönetimi, bireylerin veya kurumların belirledikleri strateji doğrultusunda hazırladıkları içeriklerle sosyal medya platformlarında kullanıcılara seslendiği süreç olarak özetlenebilir. Sosyal medya hesaplarının oluşturulması, içeriklerin hazırlanması, paylaşılması, performansın raporlanması ve yönetilmesi sürecidir. Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter ve Tiktok gibi sosyal medya platformlarında paylaşmak için içerikler oluşturmak, yayınlamak, kullanıcılarla etkileşim kurmak ve analiz etmek bu sürecin temelini oluşturur.

Markanız için en iyi sosyal medya ajansı seçerken dikkat etmeniz gereken bazı noktalar var. Öncelikle ajansın güvenilir olup olmadığını anlayın. Günümüzde pek çok kişi ajans olarak hizmet verdiğini söyleyerek müşterilerin beklentilerini karşılayacağını garanti ediyor ancak işin sonucunda marka zarara uğrayabiliyor. Sosyal medya yönetimi yapan firmalar arasında doğru seçimi yapmak için şunlara dikkat edin: Ajansın resmi olup olmadığına, faturalı çalışıp çalışmadığına dikkat edin. Güvenilir bir ajans bulmanız yetmez. Sosyal medya hesaplarınızda beklediğiniz etkiyi yaratabilecek kapasitede çalışmalar yapabilen bir ajans bulmalısınız. Bunun için ajansın mevcut çalışmalarını ve referanslarını görmek isteyin. Eski çalışmalar size ajansın genel çalışma tarzı hakkında fikir verecektir. Ajansla iletişime geçtiğinizde kullandıkları iletişim diline, profesyonel olup olmadıklarına dikkat edin. Markanız için neler sunduklarını net olarak öğrenin. Anlaştığınız takdirde hangi konularda sorumluluk alacaklar, hangi hizmeti sağlayacaklar? Bu soruların yanıtını alın. Son aşamada fiyat performans analizi yapın. Verilecek olan hizmet karşılığında istedikleri fiyat nedir? Bu sosyal medya yönetim ücreti karşılığında kazanımınız ne olacak? Tüm bunları analiz ettikten sonra en iyi sosyal medya ajansları arasından sizin için en doğru firmayı seçeceğinize inanıyoruz.